Saturday, August 29, 2009

I LOVE them !



Hello people , terasa kekok lah pulak nak taip blog nie . Asal erk ?? Maybe dah lame dah ta practise kottt , HAHA .
Oke , oke
I wanna say Selamat Menyambut Bulan Ramadhan
kepada seluruh umat Islam
&&
Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan yg ke-52

Sorry cause gua lambat wish , busy sangatlah sampai ta sempat nak online & wish you all .


Lately , gua busy gile dengan menjadi babysitter but no gaji punye kerja . Yolahhh , bukan jage anak orang laen , jage anak sedare gua sendiri memanglah tarak gaji !


Inilah die 3 orang budak yang tersangatlah nakal perangainya


Balkish ; 1 tahun


Alyssa ; 2 tahun

Sarah ; 3 tahun


yes , yes
gua tau korang semua mesti cakap gua penipu
yelaaa , budakk2 nie harap je muke comel && nampak baek tapi perangai
Masyaallah , susah nak dihuraikan
HAHA


Anyway , ILY all ye my niece semua
korang memang the best !




No comments:

Post a Comment