Sunday, August 30, 2009

Biskut Raya



Alright , disebabkan raya dah nak dekat . * Eh , yekeee ?? Ahh , boleh lah ! Peduli hape aku , yang penting bagi aku dah dokek dah , heee . Oke , baru beberapa jam tadi . Mama suruh aku tolong die buat biskut raya . Disebabkan baru bangun , agak malas lah jugak nak tolong . Mulenya , baru plan nak tengok tv sepuasnya sebelum bukak sekolah nie cause kalau dah bukak sekolah , confirm susah aku nak tengok tv . * Opsss ! Correction ! sorry , tonton tv . Bila dah kena bebel dengan kakak aku tadi , barulah aku berganjak seinci dari sofa && bila dimarah lagi buat kali kedua seinci lagi aku bergerak && bila dah mengamuk kakak aku tadi , barulah aku bangun sepenuhnya dan terus menuju ke dapur dengan riak muke yang agak bengang lah . Yolah , die suruh orang tolong tapi die ta nak lak pergi tolong mama tadi .


Seriously lah , first start tolong tadi . Aku agak ta puas hatilah cause kecoh gila kakak aku tu , ta habis2 nak mengarah orang . Then , yang paling aku ta puas hati tu . Tibe , tibe je die cakap aku pemalas ! Kepala hot** die ! Aku lah yang selalu tolong mama kat dapur , yang laen haram nak menolong . Ape ntah lagi die ! Baru sekali sekala datang sini tolong mama dah nak kecohh . Pastu cakap aku lak yang pemalas ! Hay ! yang part tu yang paling aku panas . Mau je aku naek suare tadi , bab melawan balik of course lah aku buat . Sape ta bengang kalau macam tu , right ?? Aku just fikir die kakak aku je kalau ta . Entah ape jadi ntah . * Oke , tenang fareeda . Enough , don't start about that again .

Dahla , kita tutup story pasal tadi . Sambung pasal buat biskut raya .

Mulenya mama plan nak buat biskut sarang semut && ape ntah lagi 1 nama biskut tu . Then , meleret lak sampai biskut cone flakes penyek && biskut kacang peas . Entah ape resepi entah tu . Ha ! resepi biskut coneflakes penyek tu mesti korang jarang dengarkan ?? yup , yup . Resepi tu susah sikit nak dapat tapi yang penting the taste is soooooooo marvelous , LIKE IT ! HAHA . Bukak puase nanti biskut tu yang aku attack dulu , heeee . Sorry yup cause ta ade gambar biskut , biskut tersebut . Nanti kalau feeda senang feeda letak kat blog oke .



++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


oh , forgot . Semalam aku dengan neena baru buat rebonding for raya but aku menyesal gila buat fashion tu cause langsung ta sesuai dengan shape muke aku . Haihhh , rambut oh rambut . Cepat cepatlah kau panjang . Aku nak buat rambut macam tahun lepas , i really miss that hair . Aku serious nie .


rambut raye 2008

rambut for raye 2009




No comments:

Post a Comment