Friday, August 14, 2009

BBQ



Seperti ape yang tertera kat tittle tu ,
yes , yes
BBQ
not
babique oke ???
please speak correctly .
;)


wanna know more ?
alright , gini storynya .
Kalau tidakkk silapplah ! minggu lepas , si Bakyah bukak story pasal puasa dah nak dekat && tibe , tibe die ade sebut pasal buat jamuan makan , makan kat sekolah sebelum bertemu bulan puasa . Maknenya bila bulan puase nanti ta adelah kempunan nak makan pape && lagi 1 , menyambut bulan Ramadhan

Bila die dah bukak story pasal tu , aku pun terfikir nak buat BBQ for 4 ehsan sahaja
Bila dah terfikir of causelah mintak pendapat diorang , i mean budak , budak group lepakkk aku .
Bila dorang dah kate oke semuaaa , ha ! bermulalah sesi berbincang pasal bahagikan kerja .
Lokasinya dekat Lubukk Manggis .
Hari berlangsung adalah esokkkk
jam 8 pagi start but but jawatan tertinggi iaitu aku , jue , shafira , bad , balqis , bakyah , kyra && nani yang dah ditugaskan bawak barang kena datang awal sikit dalam pukul 7 lebihhh
Act , aku betul , betul takot nak handle benda nie cause takot ta memuaskan hati dorang semua
yela , nie 1st time aku merasa handle benda , benda macam nie
Kalau dulu , ade BBQ kat umah .
Bukannya aku tolong ape , ape cause ta tau nak uat ape
soooo
esokkk maybe mencabar sikit kot untuk aku
hope semuanya berjalan dengan lancar
:D


Act , yang beli barang , barang semua tu
aku yang kena beli cause kedai runcit dekat je dengan rumah
but , but
entah ape mimpi entah sygs aku tu nak tolong belikan pulak
Bukan ke die yang ye , ye ta bagi aku buat benda alah nie
last , last die yang tolong belikan
haihhh , demam kotttt
HAHA
anyway , thanks yee sygs cause tolong belikan
ILY lah ! ;)



p/s sedihh owh , mama , siti , along && alyssa . Dorang tinggalkan aku && neena , semata mata nak melancong dekat Jakarta
Sadisss betul ta dapat follow dorang , huhuhu







2 comments: