Saturday, June 27, 2009

report card




owh !
bak kate aien , ary nie adalah ary bale bagi semua pelajar SMK Abdul Jalil .
yup ! memang benar betul cakap aien tu ,
tadi , time pagi aku happy gila punyelah . ha ! nie lah akibatnye , tadi pagi bukan maen happy ye ? skang ape jadi ??? sedihh ??
* cakap dengan diri sendiri


macammane aku ta happy pagi tadi ,
kiteorang budak sport science kena handle sume budak2 untuk buat tarian poco2 and chicken dance
memang serious aku cakap
sungguhhhhhhh seronookkkk oke !
ha ! ta tau ape tarian poco2 and chicken dance ??
alaaa , susahla nak explain
next time klau ade lagi buat macam nie
eeda rakam and show kat blog eeda oke ??



tadi , lepas buat aktiviti poco2 and chicken dance tu
sume budak2 gerakk pergi kelas masing2 ,
tadi , mama datang awal
pukul 10 lebihh lah gak kalau ta silap
setahu akulahkan
mama ta pernah datang seawal tadi
ta taulah ape mimpi mama tu
;)




anyway , mama tadi mara lah gak bile tengokk result aku
tapi ta seteruk dulu , agaknye .....
tapi don't worry ye mama
ida tengah usaha untuk berjaya for SPM ida tahun depan








;D







1 comment:

  1. bajet la weyh .
    nasib baik ko yg kene .
    aku tak kene okeyh .

    ;)

    ReplyDelete