Saturday, June 27, 2009

agak nervous




Ahad
28 / 06 /2009


esokk adalah hari pernikahan bakal mak mertua aku
insyallah
heeeeee

selamat pengatin baru !!

sygs aku cakap tadi yang mama die jemput aku datang rumah die esokk
but faham2 jela aku nie
bukannye bole kua sangat pun

soooo ,
hanye satu care je yang bole buat aku dapat kua
heeeee


tadi , lepas balik dari sekolah
aku lepakk2 kejap and makan
then ,


aku : ma , bahan2 untuk buat muffin coklat tu ade lagi ta ?
mama : ade , kenapa ?? nak buat ke ??
aku : a'ah nak buat . rase teringin lak nak makan
mama : baguss lah tu . mama pun malas dah nak buat muffin tu
aku : * happy teramat sangat


tengah , buat muffin tadi
aku cakap sekali dekat mama yang aku nak pergi jemputan kahwin
mule2 tu mama macam ta bagi
tapi lepas tu aku cakap dekat mama yang aku nak bawa muffin nie esokk
sebagai buah tangan dari aku
soo mama tengok aku macam beria-ia je
mama pun bagilah kua esokk
yeahhhhh !!
suke , suke


lepas dah habis buat muffin tadi
aku suruh syg aku call but die tengah training rugby pulak
sooo last2 die call aku sebelum maghrib


sygs : b , mama bagi ta kua esok ?
aku : hurm , entahla syg . orang rase bole ! heeee
sygs : ha !! bole ! betul ke nie ?? sumpahh ?
aku : sumpah syg
sygs : oke , nie yang best nie . esokk orang amek b kat umah tau . orang bawak kete atok
* bak kate neena sikit2 atokk dia jadi mangsa
aku : oke tapi jangan excited sngat syg . nanti ta dapat kua lak kang
sygs : oke syg .














then...

















tut tutt tutttttt
*kredit habiss















11.17 p.m

sygs aku baru call . die cakap jangan naughty2 and esokk die suruh pakai baju cantikk2
heeeeee






No comments:

Post a Comment