Tuesday, June 23, 2009

redha jelah




owh ! ini cerita sangat best ,
tadi pagi , sekolah aku mengadakan spotcheck besar-besaran ,
soo
sesiapa yang buat kesalahan tadi memang confirm kena cekup dengan polis sekolah ( pengawas ) and cikgu2 .


part yang paling bestnya ,
all gurls sekolah aku , sorang2 kena raba dengan cikgu .
wuhuuu !
best gilaaa ! hahaha
bukan cikgu lelaki ye but cikgu perempuan
harap maklum


aku tadi agak takotlah gak cause aku bawa handphone pergi sekolah but tadi bila dapat tau je ade spotcheck , aku terus keluarkan sim card and simpan balik phone kat poket , aku memang dah redha dah tadi , kalau cikgu nak rampas phone aku rampaslah , ape ?? ingat saye kesah ?? parents saya bole ambil baliklah lagi pun cikgu nak check pe je kat phone saya , bukan ade sim card pun .
;)


but tadi syukur alhamdulillah , handphone aku selamat dengan aku . tadi , budak kelas aku kalau ta silap adelah dalam due tiga orang yang kena rampas phone . handphone dieorang tadi dapat dirampas oleh seorang pengawas yang agak poyos and gila kuase , budakk pengawas tu memang dah aim dah budak2 kelas kiteorang cause budak kelas aku memang banyak buat kesalahan disiplin even kelas kiteorang nie kelas atas .


owh !
tadi buat spotcheck memang lame gila you know ,
stress je aku tuggu kat tapak perhimpuanan tadi , sampaikan kiteorang semua kena check aku rase 4 , 5 kali lah gak . kalau check pasal laen tak ape tapi sikit2 ulang the same thing likes stoking , nametag , kuku and so on .
polakklah !


ape2 pun , ary nie aku agak happylah gak cause first time terlepas nie . kalau sebelum nie , ade je kesalahan aku . pasal kukulah , tudunglah and macam2lah .
soo syukur teramat sangat kerana selamat tadi .


created by :
feeda






No comments:

Post a Comment