Wednesday, November 18, 2009

Time to change everything


Hello semua, kali nie aku nak cakap pasal diri aku yang banyak nak diubah.
1stly; aku nak change attitude aku yg sebelum nie begitu sombong. Correction sombong pada people yg not my friends. Klu kawan sendiri aku nak sombong, lompang jee aku nie,HEHE ;DD Aku akui, aku memang sombong dengan orang ramai, terutamanya friends kat myspace. Sorry yee kepada mereka yang jadi friends aku but aku never reply your comment. Bukan ape babee, aku sebenarnya bukanlah jenis yang reti sapa orang. Aku bukan jenis yang friendly, sorrry if ade yg benci aku sumekan. Sorry sesangat. Sebenarnya, aku nie jenis pemalu && takott orang akan benci aku cause ta reti tegur. Aku memang jenis yang suke fikir negatif pasal orang lain. Tengokk muka orang nie sombong, memang aku langsung ta sapa . Pada mukeMUKE yang friendly memang aku layan jugaklahh tapi ta ade idea langsung nak cakap pasal ape. Kalau aku tanye nie, nnt manelah tau die ta suke cause maybe bagi die privacy ke ape ke. Hurmm, itulah diantara sebabSEBAB kenapa aku takott nak sapa orang.

Satu hal lagi, kenapa orang takott nak berkawan dengan aku cause muke aku nie nampak sombong. Yekee?? Aku pun ta tau. Ramai gaklahh yang cakap aku nie muke memang sombong gila but bila dah kenal aku bukanlah macam tu punnn. Benda nie memang aku tanye pada semua kawanKAWAN aku. Semua beri jawapan yang sama. Maybe yela kott, muke aku nie nampak sombong but aku bukan jenis yg macam tu ye ;DD so sekarang, aku rase dah masanya aku change semua tu kan. Klu ta sampai bila aku nak macam nie je, dibenci semua. Ta nak aku dowhh. Aku akan try jugakk be the best person in the world, cehhh poyo lakkan, HAHA ;DD

Sekarang nie, aku pun dah mule try to be brave untk tegur orang && so far semuanya okk. Semua bagi reaksi yang baikk, senang hati aku ;DD

2ndly; aku nak change my stylee. Aku nak start pakai tudung, rase berdosa gila dowhh. Dah insaf nie ;DD Lagi pun, dah baligh lahhh. Mane bole jadi macam budakBUDAK lagikan? Mestila berbeza sikit ;DD . Sekarang nie memang aku cakap, aku dah gila dengan shawls. Jadi rambang mata aku sekarang, kihkih ;DD && sesi menggeledah semula almari && dah mule dah mase untkk bershopping semula, HAHA. *bankruplah parents aku,HAHA ;DD

No comments:

Post a Comment