Wednesday, November 25, 2009

Have funn ^.^


Today, aku rase happy GILA kott. Nak tau kenapa? Sebab aku dpt jumpe sygs aku. GILA rindu dekat DIA, babee. Yang ta bestnya lakk, nie maybe last day aku dpt kua dating or hang out dgn member cause lepas nie, memang GILA padat aktiviti yg dah diarrange. GILA tiredlahh aku nnt. Act, tadi si Kunor aka my friend in myspace ajak hang dekat Times Square. Plan punye plan lastLAST ta dpt meet die pun , sedihh GILAAA :( . Kunor, i GILAA nk meet you dear but ta kesampaian pulakk. Hope next time dptlahh meet you erkk.

Silap aku gakk kott sampai ta dpt meet diee. Si Kunor cakap die gerakk pergi TS pagi dalam pukul 10.45. Die hang sekali dgn my classmate; Bakish && my friend; Hawa. Act, Kunor nie rumah die dekat je dgn rumah aku but kiteorang ta pernah kenal cause die sekola lain && aku nie bukan jenis yg merayap, parents aku ta bagi babee. Aku nie memang dicontrol habiss. Ok, yg aku pulakk gerak pergi TS lambat sikit, dalam pukul 1. Bila aku dh sampai sana, aku nak call akishh but sajelahh nak buat surprise kononnya, HEHE. SampaiSAMPAI jee aku dgn faiq terus serbu wayang cause aku addicted GILA nak tngk movie 2012. Sampaikan sanggup beratur even line tu dh GILA panjang hinggakan dah sampai kat Starbuck Cafe. Nie betulBETUL adiccted nie, HAHA. Tengah beratur sambil tu, mata aku melilau cari budakBUDAK nie. Alright, ta jumpe. Bila dah nak beli tiket wayang, sekali cerita 2012 dah full. Tiket die dh habis, GILAA sedihh nie. Hari tu time kua hang dgn kyra pun aku ta dpt tngkk movie 2012 tu, alihALIH dapat tngkk movie pisau cukur. Kali nie pun lagi sekali, ta dpt tngk movie tu. Then, digantikan dgn movie Senario . HELL! Baru nak bangga dgn kyra cause aku dpt tngk movie tu dulu. LastLAST, die yg bangga depan aku. HELL lagi sekali, HAHA. Die dapat tngk movie cause kakak die beli CD movie tu. Gila jealous kau tau, aku yg GILAgila nak tngk movie tu ta dpt. Then yang lain senangSENANG je dpt tngkk,HUHU. Sedihhh :(

Then, bila dah habis tngk movie Senario tu. Aku && my sys pergi cari kedai makan. MuleMULE tu nak pergi Mcd, then, ramai. Nak pergi chicken rice shop, duet ta cukup, HAHA :) LastLAST, pergi jela KFC. Kat situ pun ta ramai orang so bole snapSNAP gambar. LastLAST ta dpt snap gambar pun cause masingMASING sibukk melahap, HEHEE. Bila dah habis melahap sume, aku still ta jumpe dorang bertiga. Then, call jelahhkan. Call punye call, si kecikk tu ta angkat lakk; akish :) Baru ingat nak meet dorang kat maneMANE . LastLAST, si kecikk tu ta pick up fon pulakk. So aku dgn sys aku pun plan balikk jela && pergi daftar tuisyen dekat Martin, Pudu. Time tu dh pukul 5 kott, sampaiSAMPAI je. Kelas tuisyen tu dah tutup . Ones again, HELL ! :) *Elehh, act silap aku gakk. Dah memang time tu time untuk dorang tutup nak marahMARAH lakk, HAHA :D Then, kiteorang pun terus je plan untuk balik rumah. Lagi pun si Faiq sibukk nak pergi training rugby die tu. Ikottkan jelaa. Kang lagi susah kalau die buat muke comel die tu, cair aku kang. HAHA * Ehh, ta ade kena mengena ahhh. Ape kau nie DAA. :D

Tengah dokk atas motor tu, aku baru teringat yang kiteorang langsung ta amekk gambar lagi. So untuk memuaskan hati aku yang dari tadi ta habisHABIS HELL tu :D. Aku ajak Faiq pergi park kat Tasik Permaisuri, Cheras. So sesiapa yg rumah die dekatDEKAT situ jee. Cari aku kat Tasik tu. Aku selalu dokk jalanJALAN dgn faiq dekat situ. HEHE. *Kau ingat kau superstar? Sampai sibukk suruh org cari kau? :D Bila dah puehh amekk gambar, then barulahh aku && my sys balik rumahh. BalikBALIK je, aku online myspace kejap. Si akishh hantar comment dekat aku. Yan tertera " Weyh Daa, asal aku misskol kau tadi kau ta call balik? " Aku pun pelik, bila masa pulak die misskol aku. Aku ta puas hati lagi, terus pergi check fon. Ta ade ponn, ke die call faiq cause aku call gune fonn Faiq tadi time call die dekat TS. Then, aku tanye faiq pulakk . Die pun cakap ta adee. Haisshh, si kecikk nie betul ke die misskol aku nie? ke die tercall orang lain? PelikPELIK.


p/s picture kat Tasik Permaisuri tu, Later erkk aku upload. Internet tnghh slow lahh :D





No comments:

Post a Comment