Wednesday, August 5, 2009

makan , makan , jalan , jalan , karaoke , karaoke ?!


Sorry kerana gue , dah lame ta update blog . Kepada mereka , mereka yang menantinya . I'm so sorry . *cehhhh , cara cakap macam ade jee org yg menanti post aku , heee . Sekali sekala perasan , ta pe kan ?? ;)


Ok , topik hari ni yang ku nak story adalah pergi jalan , jalan kt MINES with my sygs & kyra & e'en *boyfriend kyra . Balik sekola jee tadi , kiteorang terus gerak naek motor sama , sama . Konvoi lah maksudnya . Aku of course lah naik motor ngan sygs aku && kyra naik motor dengan boyfriend die . Kalau ta silap , sampai MINES dalam pukul 3 lebih . Dah sampai , ape lagi . Mestilah pergi melantakk dulu , heee . Part nie yang paling aku suke cause makan time , huhu
Dalam bape minit amekk masa for melantakkk . Then , aku && my sygs jalan , jalan & bila ternampak waffle . hmmmm , yummmyyyy ! heee . Ape lagi , of course lah beli & once again . Melantakk lagi . * anda jangan ikut gaya hidup sebegini , insyaallah ta selamat hidup anda kang . HAHA


Bila dah habis melantakk waffle tadi , aku ngn sygs dudukk relaks kejap .
Tengah khusyuk berborakkk , sekali si pasangan satu lagi tadi . Muncul kat belakang kiteorang & mereka pun turut join sekaki ngan aku & sygs .
Tengah , tengah borak tadi . Tibe , tibe gomoks aku ajak pergi karaoke . Aku ape lagi , takkan nak lepaskan peluang lakkan ?? suare merdu nie , mesti kena tunjukkk . HAHA
Sygs aku tanye lah kat kyra && e'en , dorang nak join sekali ke tak but mule , mule tu dorang macam nak tolak pelawaan sygs aku tu maybe dorang ta cukup duit or ape . Then , bila dah di ajak lagi sekali . Baru dorang nak ikut .


Setiba je kat karaoke melody *kalau ta silaplah , kiteorang minta bape lagu yang kami nak && pay . Lepas dah bayar , kiteorang dapat room num 10 . Masuk , masuk jee semua amekk tempat . Then , start lah sesi pilih lagu . Ade yang nak lagu tu , lagu ni . Masing , masing mengeluarkan pendapat masing-masing . Mule2 tu , sygs ngan E'en yang nyanyi dulu . Lagu ape tah ! ta ingatlah . Lepas dah habis satu lagu , lagu laen pulak . Kali nie aku nyanyi duet ngan my sygs , Heee . Ta tau lah ape jadi ngan lagu tu bila aku nyanyi tadi . HAHA


Mule2 tu , minta 5 or 6 lagu gitu && bayar pakai duit my sygs . Then , second time pakai duit aku lak cause masing2 rase macam ta puas lak nak nyanyi so tambah lagi 3 lagu .
Kiteorang nyanyi lah sepuas hati && balikkk . Balikkk tadi pun dah pukul 5 lebihh dah . Aku dah risau dah , yela . Balik nie confirm kena bebel ngan mama .
Dah lambat gitu , sygs aku pun ape lagi . Merempitlah kejapp , heee . Ta adelah , mau kena sepukkk kepala die . Die just bawak laju jela cause dah lambat . Bila dah sampai umah jeeee , dah hagakk dah . Bebel timeeee . Aku senyapp jela && naik atas masuk bilik .


the end



No comments:

Post a Comment