Sunday, July 12, 2009

tired teramat sangat bebey !




Semalam , sains sukan ada menganjurkan " treasure hunt " . Ia terbuka kepada pelajar2 SMK ABDUL JALIL sahaja , ta termasuk pelajar Sains Sukan yeee ,
Harap Maklum , Terima Kasih .



Alhamdulillah , cause semuanye berjalan dengan lancar .
Even , ade yang cedera && hitam juga
HAHA




ha ! story pasal cedera nie , i mau habak something . Tugas aku dalam aktiviti treasure hunt nie adalah jadi medic cause aku ade pengalaman dalam bab nie and aku berpasangan dengan fadhli my classmate soo sepanjang berlansungnya treasure hunt semalam , ade sorang budak lelaki f3 nie pergi main kat tempat stor sukan yang dah ta di gunekan lagi and dalam stor tersebut mempunyai kayu2 yang berselerak tanpa dikemas . Yang si budak nie pulak pergi miang2 main kat dalam tu and at last , die terpijak paku yang betul2 tercacak dekat kayu yang berselerak tadi .



Kiteorang semua dapat tau pasal nie pun sebab time tu budak tu punye group kena gerak and sorang member die inform dekat cikgu yang budakk tu terpijak paku karat , sooo dengan pantasnya aku dengan fadhli pergi berlari dekat tempat tu . Kiteorang memang ta bole nak buat ape time tu cause takot pendarahan berlaku . Aku ade jugak suruh cikgu just cabut je paku tu and kite ikat cepat2 kaki die but cikgu ta berani cause takot lain yang jadi .


Last2 , ayah budakk tu sendiri yang cabutkan . Ayah die datang time tu pun cause member budakk tu yang panggil and kebetulan rumah die dekat je dengan sekolah and then , that guy dihantar ke hospital untukk di inject ubat untuk elakk kancing gigi . Yela , dah die kena paku karat , of course kena inject kalau ta maybe ta panjang umur die kott .




then ...




About hitam pulak , aku cakap je bahagian kecemasan but semua kerja aku merasa , HAHA . Ini disebabkan ta ade kerja soo kite cari kerja ye ?? HAHA
Aku kena berjemur dekat tengah panas tu bebb , Bapak ar ! berkarat kulit aku nie . HAHA Anyway , i still enjoyyy oke .





so pengajaran kite hari nie adalah :




~ jangan nak menggedikk main dikawasan larangan or di kawasan yang merbahaya
~ jangan miang2 berjemur di tengah panas cause nanti kalau dah hitam ta ade sape nak , HAHA
kecuali aku lah . Even aku hitam , ade orang nak gakkk , HAHA



p/s : tadi terpakse balik naik bus cause sygs aku pergi Seremban , lawan rugby lahhh . ;)



No comments:

Post a Comment