Thursday, July 9, 2009

dah rase pandai sikit , HAHA




Waktu mathematics or for short math , Cikgu ape erkk ?? ta ingatlah nama die . Sorryyyy , HAHA . Yang penting cikgu tu lelaki && die Guru Kaunseling , tadi die reliefkan time math kat kelas aku . Wow ! i really2 like him cause cikgu nie otakk die masuk air gakla & die nie very cool person . Melayan je loya buruk budak2 lelaki tadi ta lupe juga gurl pun 2x5 je , HAHA .


Mase die reliefkan kelas aku tadi , cikgu tanye . Kite nak uat ape dengan time yang terluang nie sooo budak2 lelaki kelas aku ade yang cakap , " Ha ! ape kate cikgu , kite pergi tengokk wayang nak ?? . HAHA " , " cikgu , jom kite pergi shopping . *yang nie gurl yang cakap " , " cikgu , pergi kantin jela , HAHA . Kami tengah lapar nie " bangang2 ta dorang nie ?? giloooo je kan , kan ???
Ha ! inilah die semua kerenah yang aku dapat bile ade kat kelas 4 ehsan nie but i really2 have funn owh ngan dorang . Memang dorang nie sporting && giloooo , huhu
sooo last2 cikgu buat keputusan kiteorang kena pergi pusat sumber atau dikenali sebagai library .


Bila tiba kat sane , masing2 ambil tempat . Aku duduk satu group dengan Hajar , Wahidah , Mahfuzah , Bakyah , Ayie && Fadhli . Atas meja kat library tadi berderet dengan buku2 yang baru cause library ade buat pameran buku . Hajar capai satu buku yang agak menarik gakla . Tajuknya , aku ta ingatlah but ia mengenai big foot && seekor binatang yang masa zaman dinasour . Binatang nie memang besar && dah pupus sebenarnye but ade orang yang menjumpainye && sempat merakam binatang tersebut . Act , aku nak ambil video tu dari hajar cause hajar cakap die ade video tu . Maybe , esokk or next week aku ambil kat die && i will show u all , oke ?? tapi aku ta tau sejauh mane kesasihannye .


Then , seperti biaselah bila tadi semua dah berkumpul segala bende dicerita . Dari binatang yang dah pupus hingga lah ke H1N1 hingga lah ke ibu bersalin . HAHA memang ta ade kena mengena . Tadi memang macam2 ilmu lah yang kiteorang dapat .































then..




























Kami pulang ke kelas semula . Bila kat dalam kelas tadi , si AFIQ die duduk sebelah aku sambil membawa sebungkus hotdog or sosej & sebuah majalah yang yang bertajuk ' bola sepak ' yang baru diciplak dari library , HAHA . Ta gune punye itu budak , heeee .
Bila tadi AFIQ tengah belek2 buku , si AQIL datang . Die join sekaki dengan si AFIQ . Then , AFIQ cakap kat AQIL yang nie ke kasut bola yang baru tu . AQIL pun cakap , yeee . Tengah dorang sibukk berbual tadi , aku sibukk menyelit . Aku tanye dorang berdue , asal kasut bola pun nak jual mahal2 erk ?? aku rase same jeee . Then , AQIL cakap bezalah . Kalau kasut yang murah die berat sikit & cepat koyakk sooo klau yang mahal sebaliknyelah .
Aku pun , " Ohhhhh ! Baru aku tau " .
* HAHA , see betape ceteknya ilmu aku nie .








No comments:

Post a Comment