Monday, May 11, 2009

having a lot of sucks and happy day



Lepas perhimpunan je , tbe2 bro && sis senior ade buat perjumpaan untuk beri taklimat hari guru kepada semua badan pengawas .
i'm as badan pengawas pusat sumber , diberi tugas untuk menghias dewan & iring guru berarak .
taklimat tu je , dah 45 minit ambil masa ,
dorang bukan cakap pe pun .
just ulang benda yang sama je ,
buang masa aku je , owh .

pagi2 lagi dah buat mood aku spoil !




but



nasib baik ade one thing yang buat aku happy lah ,
that is , aku dah baik dengan my bestie .
nama die solehah .
die nie lah lesbo aku yang paling aku rapat time form 2 dulu but lepas aku naek form 3
aku terus ta rapat ngan die dah . hurm , bukan pe tau lepas aku kena tukar kelas tahun lepas
aku terus rasa macam aku nie hina gila ,
yela kena turun kelas
&&
reaksi die layan aku pun dah laen ,
ta tau lah kenapa .



then , tadi tibe2 die tegur aku
die cakap aku dah sombong , aku just senyum jela .
ta tau nak cakap pe dah .


so now , aku dengan die dah baek balik dah
alhamdulillah .


No comments:

Post a Comment