Sunday, May 10, 2009

mixed story .


Hari : Selasa
Masa : 7.30 a.m
Location : SMK Abdul Jalil di kelas 4Ehsan
Exam : B. Melayu ( kertas 1 && 2 )


Mid year exam lagi dua hari dah nak start . macam2 rase yang aku alami sekarang . takut & risau & ingin bertaubat . hee . inilah aku , bila exam dah nak dekat baru mengelabah nak study . hee . kalau tak , jangan harap aku nak hadap buku . (:


******************************


Khamis , 07 / 05 / 2009

Malam tadi , tibe2 mama and abah g tau aku . hari nie aku kena pergi klinik sebab kena g cabut kuku ibu jari kaki . actually ,aku mengalami penyakit yang dinamai , penyakit yang sendiri cari pasal , iaitu penyakit " CAGU ". kalau korang ta tau penyakit ape tu , cube korang g tanye parents korang . maybe dorang tau . trylah tanye ye ? aku sebelum nie pun aku dah kena dah cabut kuku pasal " CAGU " nie lah . then , sekali lagi kena cabut kuku sebab kuku nie degil , ta nak baik2 lak but yang sebelum nie , aku cabut kuku ibu jari kaki sebelah kanan , dah oke dah . yang sebelah kiri nie lak yang buat hal . tension je owh soo , sekarang kuku ibu jari kaki sebelah kiri dah hilang , && ianya sedang sakit . huhu .

No comments:

Post a Comment