Wednesday, January 14, 2009

hari yang gempak + happy .

seminggu ni saja , aku asyik jumpa my GOMOK ! :D korang nak tau tak hari isnin hari tu , maknanye 11 hari bulan hari tu ar . my GOMOK tu , bg aku teddy kucing . comell gila weyh ! serious ! aku tak tipu . dekat teddy tu aku suruh dia letak perfume dia supaya bila aku rindu at my GOMOK , aku boleh plok-plok teddy tu . haha . :D sorry lari sikit dari tajuk . :D and satu ag , aku story ni bukan sebab nak riak or whatever ar but aku story ni cause nak share happy aku ni sama-sama ngan korang . :D harap korang faham .


sebenarnya aku nak story kat korang psal td . lepas aku balik sekolah tadi , my GOMOK dah tuggu dah aku kat depan sekolah dengan motor scooter dia yg kalau tak silap aku , motor moskito . macam tu ar agaknye spelling dia . aku bukan reti sngat pasal motor-motor ni . :D lepas aku kuar kelas dalam pukul 1.20 petang tadi , aku terus find out my bestfriends kat kawasan sekolah , yela kami semua dah berasing kelaslah katakan . leya kelas 4C , hawa and eryn kelas 4D and aku kelas 4E . kami punya kelas sebelah-sebelah je but tadi kelas hawa and eryn pergi makmal ICT and kelas leya pergi makmal fizik soo kelas aku yang kuar awal , terpaksalah aku cari dorang bertiga . hurm , when aku tengah cari member aku , aku terjumpa leya , soo kami terus menuju ke makmal ICT kebetulan pula terjumpa adik tiri leya nama dia aien . aku mmg rapat gak ar dengan aien tu . dia tu gilo-gilo sikit . harap maklum . :D then bila dah sampai kat makmal ICT . kami tengah boring gila soo kami membuat dajal sekejap . :D aku , leya and aien amek botol air eryn and sorokkan dekat semak yang beg hawa lak kami sorokkan kat pondok . bila dorang keluar , kami buat-buat ar macam tak tau pape . aku tengok dorang gila gelabah ar cari barang-barang dorang . hahaha . funny seyh ! :D last-last kitaorang mengaku ar yg kitaorang yg sorokkan . then , aku , leya and aien kena kejar satu sekolah tu cause kenakan dorang . hahahaha . :D


lepas balik sekolah lak , kitaorang sume dah berpakat nak g lepak umah hawa . rumah hawa tu dah macam tempat perkampungan group kitaorang . haha . story balik pasal my GOMOK . aku suruh my GOMOK terus pergi umah hawa . kitaorang nak jumpe dekat situ soo , aku ngan member aku gerak g umah hawa naik bus and my GOMOk naik motor scooter dia tu . bila dah sampai , kitaorng borak-borak , wat homework , menyanyi and macam-macam ar . tak lama lepas tu , si danish bf leya datang lak . dia memang dah plan nak datang dah . bila dah lama lepak , dalam pukul 4.25 ptg tadi , aku ajak suma g taman dekat perkasa . dekat kawasan rumah hawa ar tu . aku ajak dorang makan ais krim and lepak kat taman . then , dorang says ok ! soo , sume jalan kaki gerak g sana and aku ngan my GOMOK lak pergi taman naek motor . haha . dorang jealous owh ! yela , dorang susah payah jalan kaki and aku ngan bf aku lak naik motor . :D
bila suma dah sampai dekat kedai runcit , aku mintak duit dekat my GOMOK cause nak beli ais krim . mule-mule plan nak beli ais krim traffic light , lepas tu ais krim tu habis lak . huhu . gila sedih owh ! favourite aku and my GOMOK tu ais krim traffic light tu . last-last , aku beli ais krim sour . xtau ar nama dia ape . then , lepas aku dah beli ais krim , aku pergi taman ngan member-member aku . dorang semua main buaian manakala aku dengan leya dating dekat gelongsor kat taman tu . hahaha . cantik punye port . :D hahaha .


then , kitaorang borak and makan ais krim . gila best owh ! first time ni , dating kat taman permainan and makan ais krim sama-sama . hahaha . tak lama lepas tu pulak , kitaorang semua mengikut jalan pulang masing-masing . ;D


THE END

No comments:

Post a Comment