Wednesday, January 21, 2009

happy birthday !


Buat pengetahuan korang semua , pada tanggal 21/o1/2009 . my beloved boyfriend AHMAD FAIQUE , melanjutkan usianya ke 18 tahun . :) haha . sebenarnya tarikh tu adalah tarikh hari lahir dia . maknanye dia sudah semakin tua !! right gomok !! :D aku tadi sempat jugak bagi dia present . nak tau present ape ?? rahsia ! just my sygs je yang tau ! hahaha . tak adalah . sebenarnya aku bagi dia present teddy bear , card and a piece of my pic . i made that card by myself ok . special seyh ! :D korang semua mesti pelikkan why must i give a teddy bear to him , right ?? aku bagi teddy bear dekat my sygs because my sygs tu suka sangat peluk and says rindu too me soo i expect better i give him a teddy bear to him hug and i put a little bit of my perfume at the teddy to him smell supaya rindu dia dekat aku berkurang sikit . :D i hope my sygs sukalah dengan apa present yang aku bagi tu .

by the way ! i forget something . excually , pada 1 hari sebelum tarikh birthday my sygs iaitu pada tarikh 20/01/2009 . hari tersebut sebenarnya adalah birthday my abang angkat name MOHAMMAD AZLAN . sory ye abg . fareeda tak dapat nak texting abang semalam , fareeda tak ada kredit lah . sory ye . anyway , happy birthday to you too . :)

No comments:

Post a Comment