Monday, November 16, 2009

Big planning


Hello blogger, rindu kat aku ta? Ape? Ta? Okkk, finee. Ta kesah punn ;D
HEHE ;D How are you?? Dah makan? Kalau belomm pergilah makan dulu nanti kurus korang kang klu dah menghadap blog aku niee * Cehh, cara cakap macam org akan taksub GILA nak baca blog aku nie, HEHE ;D

Alright, kali nie aku nak story pasal planning yang telah disediakan olehh my parents for this holiday.
Very interesting planning, i guess ;D

Kite mulai dengan
BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIMMMMMM
*very annoying ;D
Belom pape lagii, mama dgn abah dah bagi tau aku && another 2 my younger sister yang dorang nak kiteorang pergi satu kem niee. Nama kem die kalau ta silap aku, Kem kaedah MOKHDAR or MOKHTAR. Lebihh kurang macam tu lahhh. Kem nie untuk belajar biar kite dapat skor A's for Math or Akaun or Sejarah or ADD math && so on yang ade kena mengena dgn number. Tadi pagi, tibeTIBE lakk mama kejutkan aku && ajak aku pergi Rawang untk daftarkan anak dia yang 3 orang niee. MentangMENTANGlah tahun depan 3 anak perempuan yang bawah nie exam besar, dah busy dah mengarrange segala planning yang sangat rapi, ohh very nicekan?? ;D Tahun depan Siti;UPSR, Neena;PMR, me;SPM. Memang tahun depan aku rase semua ta dpat tengokk tv lagilahhh. EntahENTAH ta dapat kua hang langsungg, ohhh hope ta adelah sampai macam tuu, huhu. Aku sampai kat Rawang tadi memang letih betul menunggu bila ntahh nak sampai cause jauhh GILAA, DAMN! Kena dokk kat pelusukk dunia tuu. Cehhh, cara cakap macam dalam hutan jee. Ta adelahh, tempat kem tu memang jauh tapi dekat tengahTENGAH town so aku rasa tak takott kott kalau dokk kat sana.

Cakap pasal dokk kat sana, mama bagitau aku yang kiteorang kena duduk hostel for 8 days kat sana. Gilalahh, ta dapatlahh aku nak gedikGEDIK dgn sys aku, kihkih ;D Jauh tu babee, mesti rindu semua orang kat sinikan? 1st ly of course my parents. Then, all my friends && ta lupe jugakk kat my SYS ;D Kiteorang kena dokk sane start pada tarikh 13/12/09-20/12/09 Hope ramailah friends yg sportingSPORTING kat sana, kalau ta ade. good BYE kemm,HAHA ;DD

Itu baru satu planning yg begitu mantap sudah diarrange. Ade lagi plan lain, jangan risauu banyak lagi story yang aku nak bagi tau nie. Lepas balik dari kem nie jee, 4 hari lepas tu aku pergi Singapura pulakk. Ade family yang buat kenduri kahwin kat sana && sambil menyelam minum air lahh. Mane bole lepaskan peluang berSHOPPING kat sana,HAHA. Dokk stay kat Singapura selama 4 hari, klu dulu bila pergi Singapura je mesti ulang alik dari Johor ke Singapura but nanti kiteorang stay kat sana. Bolee snapSNAP gambar. Yeahhh ;DD Mama cakap, kua lah puasPUAS tahun nie but tahun depan kena fokus 100% kat SPM. Pity me, huhu :(

Alright, itu 2 planning tu diarrange oleh my parents but kali nie aku nak story pasal plan aku pulakk ;DD
1st plan; sebelum pergi kem tu. Aku nakk meet my SYS 1st. Klu ta mau rindu aku kat GEMOKK tuu, esyhh ta boleBOLE. ;DD
2nd plan; lepas balik dari kem && sebelum pergi Singapura, aku nak meet again my SYS. Lepaskan rindu katekan, kihkih ;DD

Hope semuanya berjalan dengan lancarlahh
Aminnn ;DD


*now aku dah mule berjinakJINAK nak pakai tudung, doakan aku kekal begini ;DD


No comments:

Post a Comment