Saturday, November 7, 2009

1st year anniversary


Ohh, blogspot. IMY lahh, dah lama aku ta update kann?
1st reason; aku tengah final exam so kena concentrate pada pelajaran, kalau ta mau turun kelas tahun depan kangg
2nd reason; internet ta dibayar cause mama ta nak bagi kiteorang semua dokk menghadap pc jeee.
Act, gila banyak story nak bagi tau you all but ta tau nak choose yang manee, HAHA

Alright, aku start dengan my anniversary yang bakal tiba niee.
Hari selasa niee, genaplah setahun aku bersama with my sys. ALHAMDULILLAH, aku bersyukur sangat dapat bertahan lama dengan die. Even kiteorang nie dah berjuta kali bergaduh tapi still dapat kekal until now. Aku betulBETUL bersyukur sangat.
And now, aku tengah busy dengan mencari present for him.
Bab kad, aku dah mule dah start membuat. Nantikanlah hasilnya later okk ;D
Okklah, that's all kott for todayy.
Kite sambung esokkk okkk??
Good night, sleep tight ;D




No comments:

Post a Comment