Tuesday, October 6, 2009

Adore


Semalam , sementara menunggu si DIA yang belum tibe lagi . Aku duduk menunggu sys aku kat bawah pokok depan sekola for pick aku hantar balik umah , then nani dengan asmah datang . Si Nani open cerita pasal gemuk . Nani tanye aku , badan aku nie cepat naik ta . Maksudnya , cepat jadi fatty boom boom ta . Aku jawabla , susah sikit kott . Aku rasee jeee , HAHAHA . Nani tanye aku lagi , kalau kau . Part mane yang cepat naikk ?? Aku jawab peha && pipi .

Yelaa , sekarang niekan , aku gilaa stress lah dengan my body yang semakin montel nie . Nak pakai baju ape yang aku suke pun susahh babee . Benci , benci , benci . Part yang paling aku geram tang peha . Part nie memang ta payah cakaplaa , memang size XXXXXXL . Besar ta terhingga . Geramm je tengokk , ikutkan hati nie . Nak jee aku potong kulit aku nie && kua kan semuaa lemak2 yang terkumpul dekat peha nie . Nanti baru nampak slimm jee , ahaksss ! heee . Satu lagi yang aku ta suke part pipi . Kalau korang nak tau aku nie fatty boom boom ke ta , korang tengokk tang pipi aku jee . Kalau tembam , sahh aku gemukk . HAHAHA Dulu masa darjah 6 , aku gila lah kurus babee . Cantikk jee , HAHAHA *perasan lakk Aku raselah kan , cara mudah yang paling senang nak kurus adalah belajar . Sumpahh babe , ta tipu . Aku dah try buat kajian dahh . Cehhh , poyoo jee ahahahaha . Yelaa , aku masa darjah 6 dulu . Memang bole dikatekan macam sekaranglah badan but but lepas exam UPSR jee , terus jadi kurus . But time tu terOVER kurus sampaikan cengkung muke aku then hitam macam anak india cause time tu active dengan netball . Sekarang nie dah malas nak belajar , tu yang jadi macam nie tuu . HAHAHAHA

I adore lah mereka mereka yang body die slim , jealouss babee . Aku nak badan aku macam Saloma . Mama cakap badan saloma memang slim gila , kalah perempuan perempuan zaman sekarang nie . Pinggang die 24 cm jee , kalau aku 30 . Bapakk jauhh gilaa , aku kena kurangkan 6 cm kalau nak dapat badan macam Saloma . Any advise ?? ;D



No comments:

Post a Comment