Wednesday, October 7, 2009

Jom berayeee

For the first time selama kita raya tahun nie , baru hari nie aku pergi beraya rumah kawan2 akuu . Apa taknya , setiap kali keluar bukan pergi beraya but but pergi shopping mall berDATING , HAHA . Itu pun pagi tadi aku tanye sys aku bole pergi ke ta , di hampir2 ta bagi bila dah berperang semuaa barulah bagi aku pergi . Sakit hati betul owhh dengan sys aku tuu , stress2 but but i still love him lahh . Bukan apa , ta bestlahkan kalau orang dah datang rumahh kite then bila die jemputt datang rumah die lakk aku ta pergii . Ta syokk lahkan ?? So , aku pun pergi jela , lagipun time raya mesti ziarah menziarahikan . Nanti orang kata ape pulakk .

Ohh , lupe pulakk . For the first time jugakkk , sys aku ta follow aku hari nie . Selalu bila aku pergi mane2 jee mesti die adee but but hari nie die ta ade cause motor die buat hal soo ta dapatlah die join aku . Mule2 tu memang says HOORAYY lahh ! but bila dah balik says Alaaaaa , letihlah . Mane moskito nie , ta nak amekk aku kee ?? HAHAHA * moskito tu motor sys aku Camne ta letihkan , rumah member aku tu kena naik bukit && lagipun aku nie dahla lame ta berjalan jauhh . Inilah akibatnye , yelaaa setiap kali balik sekola sekarang nie . Aku ade driver yang bole jemput aku && hantar bawak balik rumahh iaitu my SYS , heeee . Kalau tidakk dulu setiap kali balik sekola kenalah jalan kaki , jalan ke rumah aku pun bole tahan jauh dari jalan besar && kena naik bukit . Memang sape2 rase nak mendaki bukit , silalah ke mari confirm bape hari je korang dah give up . Yelaa , mendaki bukit satu hal . Itu belum kira lagi dengan lori2 yang besar2 tu lalu sebelah kau . Gerun babeee , kawan2 aku yang datang rumah aku . Confirm bila dorang nak balik suruh aku hantarkan , haha . Kesiann dorang , ta ape aku faham . Cehhhh , heee .

Aikk , tanpa ku sedari . Dah lame aku melencong jauh dari tajukk . kihkihkih . Oke , story pasal tadilah pulakk .

Dalam pukul 12 gitu , Nani mesej aku . Die tanye aku pergi ke ta rumah Fatin or Fatin Shafira but aku ta reply cause kredit dah nazakk , ehh bukan tahap nazakk but dah tahap Innalillah dah . Kalau korang masukk *122# Nanti korang nampak Baki Akaun : RM 0.00 . See , macammane aku nak mesej Nani . Mulee2 tu ingat nak mesej Nani guna num internet nie but tadi bole lak abg aku gune , stresss jeee ohh . Jadi disebabkan terlalu terdesakk sangat , aku pun pinjamlah fon mama . Bila dah mesej Nani semua , dalam pukul 1 lebihh . Aku tolong mama masakk , konon nak jadi budakk baikklah padahal , nak kuaa , heee .

Bila dah habis masakk semuaa , aku terus mandi buat kali kedua && aku ajakk Neena follow aku sekali . Bila dah siap2 semua , dalam pukul 2 lebihh . Nani mesej aku die tanye aku dekat manee , aku ta dapat reply lagi && aku gune fon mama . Aku cakap aku dah otw . Yeye je otw padahal kat rumah lagi tengah panggil abg aku suruh hantar . Nak memujuk dorang hantar tu pun dah berjam jam . Memang liat gila dorang nak drive && drop aku kat impian langat . Susah sangat kee ?? Kalau aku nie pandai bawak kereta , dah lame aku rembat ATOS abh or or VAN pun jadilahh .

Bila dah sampai kat tepi lorong Impian langat tu , aku tengokk si Nani && Kyra ta ade dekat situ . Bukan ke die kate die tunggu aku dekat lorong nie . Pelik2 , dahla tengah ta ade kredit . Naseb baiklah ade kedai topup dekat tepi jalan tu . Kalau ta entah ape jadi entah dengan aku nie . Yelaa , aku bukan tau pun rumah Atin dekat mane . Yang aku tau dekat Impian Langat . Bila dah topup semua , aku call Nani tanye die dekat mane . Bole lakk die cakap die dah sampai , kurang hasam betul itu budakk . Aku cakap ngan Nani yang aku ta tau Rumah Atin , then die cakap dekat lorong 6 . Aku tuggu kau dekat depan rumah Atin . Lepas tu , PERNGEMBARAAN BERMULA ! hee . Jalan punye jalan , akhirnya sampai jugakk aku ngan Neena dekat rumah Atin . Sampai2 jee , Atin keluar . Then , bersalamanlah aku dengan yang laen . Tengah2 relaks tu , baru aku teringat pasal Bad . Aku call Bad tanye die dekat mane , die cakap die dekat rumah . Aku pun suruh lah die datang rumah Atin cause Atin jemput sekali . Si Bad dah bengang je dengan aku cause aku bagi tau last minute . Naseb baik rumah die dekat je dengan rumah Atin , kalau ta dah lame aku kena maki hamun dengan Bad dah . Then , aku teringat pasal Akish . Aku call die lak mentang2lah baru topup . Masyukk lahh , heee . Aku call akish then die jawab . Aku tanyelah die dekat mane , die cakap die dekat TS dah . TS aka Times Square . Bertuah betul itu budakk kecikk , belum ape2 dah sampai sane dah . Ta pe2 die memang dah bagi tau awal2 dah yang die nak kua so dimaafkan . Oke lahh , dah ponekk eden membebel nie . Korang tengokk jela pic yang ade dekat bawah nie .

Ignore about her , heee

Bad ROCK gila , aku dengan Nani cun sajaaa . heeee

Kyra , Nani , Fareeda

Nani ; candid

SUPERSTAR ! ahaksss

Ayu , huhuhu

Mereka mereka yang ade dirumah Atin tadi . Pedulikan yang baju maroon dibahagian depan tu , selekehhh jeee ;D

Yeahhh , inilah die tuan rumahnyaa . Fatin Shafira with her younger sister .

Bergambar dulu sebelum berangkat ke rumah Bad pulakkk

Yeahh , ini die rombongan cik KIAH kitee ! ;D

Setibanya dirumah Bad ; Melepekk je semuaaa

Dirumah Bad yang sangat cantik landscape nye ; jelaous babeee

Dari kiri ; Neena with her EX-madu nyee , HAHAHA

Yeahhh , tuan rumahnya yang cover cun . Kau ingat kau cun ke Bad buat muke macam tu , heee

Nani with KIKI ; kucing Bad lahh

Bila Nani amekk gambar dengan KIKI , si Kyra pun ta nak kalah gakkk

Masing2 dah keletihan
Dari kiri ; Atin && Fareeda kite nieee

Sebelum balikk , aku capture gambar dulu dekat wakaf sebelah rumah Bad nie . Best nie kalau dapat relaks2 , lagipun view die memang lawa sebelah tu Surfin jee aka Sekola Memandu , Heeee

Yeahhh , aku bersama dengan Bad . Ain sibukk dibelakang , heee

Bye bye , mau pulang ke rumahh

Sementara menunggu si Rafi yang ta tibe2 lagi , aku pun snap2 lah gambar dekat depan taska nie . Aku suke background taska nie , comel ! ;D *rafi tu abang aku
Ya allah , GILA gemukk aku bila amekk gambar dengan Kyraa . Ta bole jadi nie , kena kurus jugakkk .


No comments:

Post a Comment