Friday, September 4, 2009

PONTENGsekola


Alright , aku ringkaskan jela . Aku telah dihasut oleh si BAKYAH . Gara2 die lah aku ponteng sekola hari nie . * Sesedap je salahkan orang lain , heee . It's true oke cause semalam kat perhimpunan BAKYAH boleh lak cakap yang dia nak ponteng sekola hari ni cause mau cuti budak UPSR , HAHA . Lagipun die kata dapat cuti extra maknanya dapatlah cuti sampai hari Isnin . Ohhh , bahagia tu babee dapat cuti 4 hari . Bila dia cakap macam tu jeee , tibe2 tergerakk lak hati aku ni nak ponteng sekali . Syial kau BAKYAH , pandai kau menghasut aku yeeee .

Pagi tadi lepas Sahur , cepat2 aku bagi tau mama yang aku ta nak datang sekola hari ni . Ta sah kalau mama ta tanye kan ? so bila mama tanye jee aku jawab " Alaaa , ngantokk lah ma . Ta pelah , hari nie ieda tolong mama buat biskutt . Lehh erkk ta pergi sekola ??? " * Cehhh , pandai bodekkk . HAHA . Then , mama jawab "Kau cakap sendiri dengan mak cik bas yang kau ta datang sekola . Nanti ta pasal2 van sekola datang kang. " Dalam hati aku , hanya tuhan je yang tau . Melonjak keseronokan tu weyhhh , HAHA . Bila dah call tadi , aku terus menuju kat bilik && texting mySYGS .











Then , my SYGS call until pukul 6++














Ta sahla kan kalau dalam call tu ta ade gaduh2 semua . Bila dah bergaduhh , aku mula lah touching . Macam biasa , off kan call . HAHA . Kesian my SYGS kena pujukk GENDUT dia ni . Tengah touching2 tu boleh lak aku tertidur , adelah dalam beberapa minit . Bila aku tersedar , aku terus capai phone && call mySYGS && siBUNTAL nie ta angkat lak , nie mesti kesssTIDUR MATI nie , sampai aku call pun ta sedar.

Aku non stop call die sampai pukul 7++ , still ta angkat jugak . Mau je aku masuk dalam phone tu && sepak2 muke dia suruh bangun but hakikatnya ta akan terjadi punye . Dengan hati yang sabar call die , tibe2 teringat pasal nak bukak puase dengan BAD dekat luar esokk . Aku nak confirmkan jadi ke ta so aku nak call lah BAD but aku tau , BAD bukannya bawak phone pergi sekola pun so aku try lah call si minah senget 3 orang nie NANI , KYRA && BAKISH . Masing2 ta angkat phone , aku tengokk jam dekat phone . Ohh , patotlah dorang ta angkat . Kat dalam dewan tengah baca YASSIN rupanya . * bercakap dalam hati dengan nada yang sangat sopan , HAHA . Beberapa minit lepas tu jee , NANI texting aku tanye kenapa . Aku texting die balik , aku bagi tau yang aku nak cakap dengan BAD so aku bagi tau NANI kalau dah masukk kelas texting aku balik . NANI pun says oke . Seterusnya , KYRA pulak texting aku tanye kenapa . Aku ta reply . Then , BAKISH pulak yang texting juga aku ta reply . Mau savekan kredit yooooww ! heee

Tengah tunggu si NANI texting aku , aku try lagi call itu GOMOK ! sehingga lah mata nie terlelap . Sedar2 je , ade 1 mesej ianya dari NANI . Die bagi tau yang dia dalam kelas dah but aku ta terus call . I try call mySYGS until give up . Then , baru aku call NANI . Aku cakap dengan BAD yang aku nak tundakan hari . Aku nak kua hari Isnin , BAD pun says oke . Tibe2 off call .

Beberapa minit lepas tu , SYGS aku texting yang dia nak aku call balik so aku call lah until habisSUPERSAVERS .


Habis jee call , mama dah panggil suruh tolong buat biskut . Dengan keadaan ta mandi tu , aku turun bawah && tolong mama . Nie pun baru habis lah nie . Then , aku terus online till now . HAHA


Tadi ,
Tibe2 aku rase rindu lak kat budak2 kat bawah nie . Nie baru ta datang sehari nie , dah rindu .* sorry , gambar BAD tarak

nielah die group berGOSSIP aku kat dalam kelas , yang baju kuning tu aku lah
HARAP MAKLUM





No comments:

Post a Comment