Tuesday, September 1, 2009

hello sekolah


Owh , today 1 September 2009 is the 1st day sekolah time puase , Huhh . Really mencabar iman aku . Ape taknya , EVON selambe je minum depan aku tadi . Terliur kau tau , SYIAL betul ! Nasib baiklah cuaca hari nie agak baik , hujan je dari pagi tadi
Cubalah korang bayangkan kalau cuaca tersangatlah panas GILA terik ! then , diiringi dengan sebotol air diatas meja even air tu bukanlah air pepsi / coke / oren .
Ia just air mineral , aku rase air mineral tu pun aku akan terliurkan
Right ???
Astargfirullahalazim
Dah , dah
Ta nakla story pasal makanan / minuman lagi , buat aku hilang pahala jeee
HAHA

Alright , kita story pasal benda lain yang lagi GEMPAK ! tadi boleh lak dapat paper exam Setara hari tu . Wait !! Jangan dikau tanya berapa markah yang aku dapat . It's will make people don't RESPECT me . heee * menggelabah je kau nie fareeda ! Lepukk tau lah ! Dah terukk tu terima jolah ! Sape suruh ta bace buku !

Anyway , dalam teruk2 result aku . Still ade A's oke . Not bad lah tu kan ?? Ta adelah bengap sangat aku nie just MALAS je !
heeeeee


Alamakk ! Baru nak berpoyos jap
Dah kena panggil dengan mama
weyh ,
gua chow dulu yeeee ??
mama gua dah bising2 kat bawah tu macam machine-gun
Mama suruh masak itu sardin sebab gua punya sardin manyak sedappp !
Ape !
Gua pandai masak oke
See the leg ar !


Gotta go !



No comments:

Post a Comment