Wednesday, July 15, 2009

HAHA * gelak !






Mule2 kite introduce mereka2 :

Fareeda , Bakish , Hajar , Asmah && Jue .


Nak tau pasal ape ??
Ianye adalah tentang pertandingan buat peta minda subjek Geografi
Penyertaan yang masuk just 4 group sahajeeee , betapa hampeehhhnya ! HAHA
Mereka2 yang 4 group tu pun semua dari kelas aku jeeee
* bangga seyh cause kelas contoh nie , HAHA . Aku rase bernanah telinga orang dengar , kihkih !



Oke2 , cukup !
Act , benda nie dari minggu lepas cikgu bagi tau suruh buat for mereka2 yang nak masukk jela but baru semalam && tadi kiteorang terkebil-kebil nak buat , HAHA . Inilah die akibat apabila menangguhkan kerja . Jangan contohi kami , Heeee
Anyway , buat kerja last minute pun kami dipuji oleh Pn . Ramlah * Guru Geografi kelas aku cause kiteorangnya PETA MINDA tersangattttlah CANTIKKK , HAHA
*elehhh ! poyo lak kau Fareeda ! Dah2 jangan dilayan perempuan nie , kihkihkih !
Kiteorang sume tadi , lepas kena puji . Of courselah bangga && terus bersemangat buat , HAHA



then..



Benda alah nie 100% complete siap time balik tadi , naseb baek Pn . Azlina * guru akaun ta datang hari nie . Dapat kiteorang gunakan masa tadi buat peta minda tu jeee . Ehh2 , silap2 . Bukan buat peta minda jeee , facial sekali lah . Oh ! forgot lak , HAHA . Ha ! yang bab facial tu , sat lagi aku story . Ini story memang funny , heeee .
Oke , time buat peta minda tadi . Bodohh lah tu kalau senyap je kan ?? sooo aku , Bakish & Hajar bernyanyi even suare nie ta sedapp & ade yang suruhh senyap . Ahh ! Peduli hape ! kan , kan ??HAHA
Mule2 , nyanyi lagu cela by boneka . Then , lagu kau dan aku by Aizat .
Mase key tinggi sume ta sampai ! HAHA
tapi kami tidakk berputus ase , cehhhhh
Weyh akish , bolelah daripada ta adeee . HAHA ;)



Facial time :



Oke , now kite masukkk bab facial pula yeee sygs2 sekalian .
Ha ! Mule2 , benda nie kebetulan berlaku .
Ini idea datang dari Asmah lah , si Budak bengeksss tuuu , HAHA .
Evonn , my chinese friend ade bawak selo tape * betul ke perkataan tu ?? kebingungan sekarang . Ah ! lantaklah , heee . Act , bende tu selotape biase sajeee but budakkk lelaki kelas aku fikir benda alah tu for hilangkan jerawat , HAHA . Budakk2 nie percaye pun cause si Asmah , Hajar , Bakyah && Kyra meyakinkan mereka2 semua . Mule2 , si Asmah lah letak selotape tu kat hidung die cause die tu memang pelikk sikit . Then , si Amir datang kat tempat kiteorang . Die tanye ape benda tu . Lepas dah di tipu olehh budakk2 nie . Die pun turut join sekaki letakk selotape tu kat muke die . Then , tarikk kuat2 .
Lepas Amir try , bila yang laen nampak . Dorang pun nak join sekali , mereka2 yang menjadi mangsa kami tadi adalah Amir , Ayie , Harith , Syukran .
HAHA



Lepas dorang dah buat benda alah tu , aku lak kuarkan akunya clean n clear punye paper yang for serap minyakk tu . Then , dorang sume nampak . Dorang pun nak lah . Sape ntah yang cakap , lepas korang letak selotape kat muke . Korang kena pakai paper nie plak , baru effect die nampakkk ketara . Lepas sume dah buat , yang pelikknya . Kiteorang main2 jeee pasal tu . Last2 , si Amir dah habiss buat semua . Aku tengokk muke die bapakkkk ar bersihh siott ! Sumpahhh aku cakap ! Muke die clear je owhh ! Aku dengan akish dah gelak2 dah cause jadi betul lak tapi memang cantikk lah muke die .
Si Amir ade cakap gak , ade bedakk ta nanti lagi handsome muke aku . Kebetulan si Akish bawak lak kan . Die pun keluarkan lah && bagi kat Amir .
Dak2 laki yang lain bila nampak muke Amir oke jeee , dorang lagi lah bertambah percaye , HAHA
tapi seriously aku cakap , memang funny bila korang tengokkk gelagat dorang semua tadi . heee
Oke , dah2 . Aku rase nak tergelakk jee bila ingat balik pasal tadi .




explorace :


Sorry to Bakish && Hajar cause aku last2 minute out dari explorace .
Aku tau kau bengang akish but i really2 sorry ye ??
Sorry ye sygs ! heee
Aku harap korang have funn lah tadi





p/s baru badjet nak show video kat korang but ade problem lah , aku ta dapat masokkkan .
Sorry guys !





No comments:

Post a Comment