Sunday, June 21, 2009

obses !




day by day ,
mata menjadi semakin rambang di buatnye , kepala menjadi sakit teramat sangat ,
& duet semakin kurang .


aku sedang mengalami penyakit yang agak kronik ,
ia bukan penyakit influenza A / H1N1 / selsema babi
kalau aku kena penyakit tu ,
dah lame budak2 sekolah aku suke cause sekolah mesti kena tutup ,
huhu


tetapi penyakit yang aku alami sekarang nie lebih kronik
i guest , teheee


kalau ta silaplah , start time cuti sekolah 2 minggu ary tu kot . aku sekarang dah suke melaram . ehh2 , ta sesuai perkataan tu . Rase macam gedikkss lakkan .
oke , senang cerita suke bershopping and bergaya .
heee but aku rase itu normal bagi seorang gurl yang meningkat dewasa
it is right ??



aku sekarang ta tau kenapa rase macam dah obsess sangat dengan dress , shawls , make up and kasut wedges or any shoes .
woo ! i like all of that !
kalau boleh aku nak beli semua barang2 tu yang ade kat dunia nie
ta payahla nak sakit kepala lagi nak berfikir mane satu yang nak pilih .
kan ? kan ?



and one more thing , aku sekarang minat sangat dengan shawls cause aku dah berniat dalam hati yang aku nak start pakai tudung but don't know when
doa2kanlah aku mendapat hidayah dari allah
cehhh
heeeeee





with a lot of love ,
feeda







2 comments:

  1. shopping bestt ! tapi , penatt lah :)

    sys tetap support eeda okayy !

    ReplyDelete
  2. a'ah ,
    shopping itu sangat penatt . ;)

    thanks cause support .
    love u sis .

    ReplyDelete