Saturday, May 23, 2009

menguruskan badan




mulai sekarang , setiap hari sabtu && ahad
i mau berjoging supaya kesihatanku baik && aku akan kelihatan cantik
hee



soo , buat pertama kalinye
tadi pukul 7.30
ehh
silap2 lambat sikit dalam pukul 08.30 pagi gitu ,
aku and my sygs pergi berjoging dekat tasik cheras
ianye berdekatan dengan down town & tasik tu betul2 depan sekolah menengah teknik kuala lumpur
tasik tu memang besar
bestlah kalau pergi bersiar-siar



tadi tengah syok2 joging , sygs aku cakap

' b jarangkan nak jumpa couple2 yang jaga kesihatan macam kitekan?'
( dah mulelah tu poyos die )
aku just senyum jela

;)




then , bila dah lari satu pusingan . kiteorang terus relaks jap sampai pukul 10 gitu
lepas tu terus kiteorang berangkat pulang
hee



ehh2
lupe plak , mneade balik
kite pergi makan dulukan syg ??
hee
kiteorang gerakk pergi kajang
untuk menjamu selera
haha
kiteorang makan dekat kedai mamak favourite kiteorang



then, makan sampai kenyang
aku & my sygs just makan roti canai
aku mintak sampai 4 keping roti canai
hee

syg aku cakap

' b , cakap nak kurus tp melantak bukan main erkk ??
haisshhh , ta ade gunelah kite berjoging tadi '


aku pun terus makan
buat pekak je ape yang sygs aku cakap
malas owh nak layan
hee ;D






3 comments: