Wednesday, April 22, 2009

kes RABE !

firstly , aku nak bg tau . not me yang kena rabe ye ? yang kena tu my bestie name HAWA . die kena petang tadi time aku , hawa and aien ( kawan aku gak ) kat dalam bus nak balik rumah . Tadi , mase time rehat . hawa cakap dengan aku nak pergi Times Square cause die nak belikan tee untuk her bf for their anniverssary . aku pun oke jela . Kebetulan pulak , aien die nak follow kiteorang . kiteorang pun says oke .

Bila dah beli tee tok bf die . kiteorang pun pergi tunggu bus . serious lah aku cakap , sebijik bus pun ta lalu dekat situ ! aku dah maki hamun ++ menyumpah2 dah . ape tak nye sebijik pun ta lalu . Last2 , ade lah gak bus yang lalu . aku dah , pergh syukur gila lah but bus yang lalu tu pulak gila padat . aku dekat dalam bus tu , dah ta tahan dah dengan pelbagai bau yang sangat , sangat , sangat unik sekali . memang serious unik lah bau dekat dalam tu ! dalam padat2 tu , ade pulak sorang chinese man nie mengambil kesempatan . hawe lah mangsa keadaannye .

time kiteorang dalam bus tu , lelaki cina nie berdiri sebelah hawa . mule2 laki tu letakkan tangan die dekat atas beg hawe au . hawe just , senyap jela cause hawe ingat biase je . Then , bila hawe senyap , laki tu nak masukkan tangan die dekat dalam poket hawe pulak . bila hawe perasan , die pun cepat2 lah masukkan tangan die dalam poket dulu cause nnt takot hilang handphone or pape jela . Lepas tu , tibe2 laki cine tu nak rabe *tuttt harap maklumlah . sendiri faham jela ye ? bila orang tu nak pegang *tuttt . hawe pun cepat2 cakap dengan aku and aien . aku ngan aien pun ape lagi , cepat2lah tarik hawe .

tapi seriouslah aku cakap , laki cine tu macam betul2 tengah sangap dowh ! cause aku tengok cara die , aku dah tau dah . tu hawe cakap dengan aku tadi .

hawe : weyh eeda . laki cine tu ta puas2 lagi ke buat dekat bini die ? sampaikan orang lain semua die nak buat .
aku : entahla we . no komen .
hawe : ta adelah , cube kau fikir balik . nak kate kite pakai baju seksi . maneade , baju sekolah yang kite pakai .
aku : kalau orang dah sangap tu , sangap gak we . sobar jelah ye ? dah lumrah hidup kau . hee .
hawe : hurmmm . papo jelah !

1 comment: