Sunday, April 19, 2009

18 / 04 / 2009 Sukan Tahunan && Dating Time !

Rancangan awal :

* pergi sukan di IKBN Dusun Tua .
* lepak2 dengan member buat seketika .
* tolong cikgu if ade kerja .
* date seketika bila sygs dah dtg .
* lepak kejap dengan sygs .
* pergi dating dekat Times Square .
* tukar baju dekat toilet sebab mase pergi sukan aku pakai baju sports science .
* pergi tengok wayang .
* jalan2 dekat Times Square and Sungei Wang .
* dah puas berjalan , of course lah go home and sleep . :)

Jalan cerita :

aku bangun dalam pukul 6.30 pg . Mama yang kejutkan . Dah siap mandi , aku pakai baju sports science ( baju sports science aku macam baju atlet negara ) . sorry ta ade pic baju tu , ta sempat nak snaplah . :) Bila semuanye dah selesai , aku pun bertolak ke IKBN Dusun Tua . Mase tu ' Evon ' my Chinese friend dah bising dah sebab aku datang lambat . haha . aku janji dengan die aku datang sebelum pukul 7.30 pg , last2 aku datang pukul 7.45 pg . alaa , lambat bape minit je Evon . Relaxla . :)

Sampai je dekat sane , dah ramai orang dah . Aku dengan adek aku reena , pun terus pergi padang . Aku jumpe ramai member aku , dorang tengah sibuk dengan kerja masing2 . dalam pukul 8.15 pg , my sygs dah sampai dekat situ . Aku pun jemputlah die macam Y.B , yela die cakap yang die seganla apela . haisshhh !

then , aku lepak kejap dengan sygs . tepat pukul 9 pg , aku pun naik motor dengan my sygs pergi Semenyih sebab sygs aku nak jumpe ayah die dekat sane . Sampai je dekat semenyih , ayah die pulak ta ade dekat pejabat . Aku dengan sygs pun round2 lah kejap dekat pasar pagi yang ade dekat situ . Dahla mase tu aku pakai baju macam atlet negara , orang yang ade dekat2 situ sume pandang je aku cause dorang pikir aku nie atlet kot . haha . malu siot time tu . haha . kiteorang pusing2 kat kawasan tu dari kitorang sampai hinggalah ayah die datang keje , mase tu pukul 11.50 pg . lame ta ?

Bila sygs aku dah jumpe ayah die , kiteorang terus gerak pergi Times Square . Sampai2 je , aku terus tukar baju and kiteorang terus menuju ke panggung wayang kat situ . last2 ta jadi tengok wayang cause masing2 ta tau nak tengok movie ape . haha , hampehh je owh ! mule2 ingat nak tengok movie fast n furious tp ta jadi sebab dah terlambat so kiteorang pergilah makan cause time tu memang masing2 dah gile2 laparkn . :) kiteorang makan dekat KFC . sedappp , haha . then , kebetulan meja makan aku sebelah ngan budak2 one in a million iaitu tomok and others ( sory ta tau nama lah ) . dorang sume memang cun2 and hensem2 . haha .

lpas makan , kiteorang just jalan and jalan and jalan dari times square hingga lah ke sungei wang . kiteorang mule2 bajet nak pergi karoke tau bile tengah jalan2 dekat sungei wang , aku terjumpe satu kedai nie yang kite amek gambar dalam kotak tu . aku ta taulah ape name die . korang sendiri fahamlah ye ? :) aku sebenarnye dah lame nak cari kedai tu , tak sangka lak terjumpe semalam . haha . syukurrr .

bila dah lepas amek gambar , aku and my sygs pun jalan and jalan lagi sambil tu kami borak and borak . haha . bila jam dah menunjukkan pukul 4.45 petang , aku and my sygs pun go home .

*Opss ! sory cause baru hari nie nak story kat blog . semalam lepas balik aku terus tidur sampai pagi tadi haha . :)

THE END !

No comments:

Post a Comment