Sunday, March 22, 2009

Cuti sudah berakhir !

hurm , esok dah mula start sekolah balek . arrgghh ! boringnye . rase malaslah nak pergi sekolah . Boleh ta kalau aku ponteng ? huhu .

bukan ape , bosan owh bila masuk f4 nie . yela , member2 aku yang dulu semua kelas laen . Budak2 kelas tahun nie kebanyakkannye nerdy and sombong ! aku ta sukelah kalau dapat member sekelas macam tu . Ta sekepala dengan aku . One more thing , aku benci betul kalau aku tengah concentrate nak study , ade orang usyar2 . perkare nie memang betul2 aku pantang ! yela , ianya bolah mengganggu aku ! * muka polak ! aku bukan ape , aku memang betul2 ta suke kalau orang usyar2 nie . aku nie ta cun , buat ape nak usyar . ishh ! bencinye !

...............................................................

ha ! baru aku teringat . kalau ta silap aku , cuti sekolah nie cikgu ade bagi banyak homework . hurm , aku dah buat ke belum ye ? * sedang berfikir . ha ! of course lah belum . muke aku nie nak siapkan homework ? boleh berambus ! hee .

fareeda

No comments:

Post a Comment