Tuesday, February 24, 2009

frust !

kepada sesiapa yang belum tahu menahu lagi pasal my future ambition . ha ! nie yang aku nak habak nie . my cita-cita ialah mahu menjadi seorang doctor pakar bedah tp masalahnya sekarang . bidang yang aku ambil dekat sekolah adalah sains sukan . pelik tak ??

haishh ! dipendekkan ceritalah . keputusan PMR aku tidak berapa baik so cikgu pun masukkan aku dalam class sains sukan masalahnya sekarang nie bidang kerjaya yang aku nak ambil betul-betul tidak ada kena mengena dalam sains sukan . jadi aku ingat aku nak buat rayuan dekat cikgu untuk membenarkan aku masuk dalam class sains tulen tp tu lah cikgu approve ke aku untuk masuk class sains tulen ?? yela , result aku tak adalah baik sangat . aku tengah frust nie . kalau aku tak dapat masuk class sains tulen , cita-cita aku tu , terpaksalah aku lupakan jela . sedihnya weyh ! aku dari kecil sampai sekarang nie . itu jela bidang kerjaya yang aku minat and aku harap sangat aku dapat jadi seperti apa yang aku idamkan . macammana nie ??

ya allah ,
kau bantulah hamba mu ini ,
ya allah ,
kau makbulkanlah segala cita-cita aku selama nie ,
jika aku dapat masuk dalam class sains tulen ,
aku berjanji , aku tidak akan main-main lagi dalam pelajaran ,
tolonglah bantu hamba mu ini .
amin ya rabbal alamin .

No comments:

Post a Comment